HTML

Ügyfélszolgák

2 banki alakalmazott nézetei a világról, ügyfélkezelésről, világvégéről...akarom mondani világválságról

Friss topikok

Linkblog

2009.04.02. 13:25 Ügyfélszolga

UPC: Part Two

Címkék: upc kapitalizmus fogyasztói társadalom hülye ügyfél közüzem

 

Szóval; a még folyamatban lévő, lezáratlan „ügyem” a UPCvel…
A történet 2008 nyarán kezdődött, még szüleimmel laktam. Egyik hétköznap anyámtól kaptam egy sms-t, hogy ha tudom, hívjam fel, sos. Dolgoztam, de a következő szünetemben azonnal hívtam . Ő egy kicsit túl reagálta a dolgot, és nem kevés aggodalommal a gangjában közölte, hogy kaptam egy levelet a Justicia behajtó cégtől.
 
Én? Senkivel, semmilyen szerződésem nem volt, semmi nem volt a nevemen, kivéve egy júpíszí Internet előfizetést. Ami tökéletesen működött – ezalatt természetesen azt értem, hogy fizettem, ők szolgáltattak. Anyám elfaxolta a levelet, hogy próbáljam meg kideríteni miről van szó. Felhívtam az említett céget, hogy miből eredeztethető az az általuk követelt 60.000 HUF, amire még jött némi késedelmi kamat. Nagy nehezen sikerült megtudnom, hogy egy UPC követelés megvétele kapcsán „kerültem kapcsolatba” a Jusztival. Adtak egy fogy.azonosítót, hogy azalapján próbáljak érdeklődni a szolgáltatónál, de a követelést megvették, így már nekik tartozom, és amennyiben 30 napon belül nem fizetek bírósági úton fogják behajtani, és még a per költséget is nekem kell kifizetni, sőt ha akadékoskodok karóba húznak. Nagyon fenyegető stílusban adta elő a telefonos kisasszony.
 
Mivel teljesen ledöbbentem, nem reagáltam, tudtam, hogy még úgyis beszélek velük. Hívtam a társaságot, hogy wtf. Az azonosító alapján megmondták, hogy ez már egy éve élő szerződés kábel tv szolgáltatásra, 12 havi elmaradással, az elmaradás miatt a szerződést felmondták, és ezért van most a behajtó cégnél.
 
Értetlenkedtem, hogy milyen előfizetés, ugyanis a lakásunkban volt kábel tv, az anyám nevén, amit ő fizetett is. Elkezdte sorolni az adatokat, hogy mennyi díj, csomag, előfizető neve, szül. dátum, anyja neve, címe, fogyasztási hely címe…ÁLLJ!!!! A fogyasztási hely címe egy számomra teljesen ismeretlen cím volt. Illetve tudtam, hogy kb a házunk melletti egyik utcáról volt szó.
 
Kérdeztem tőlük, hogy ez a szerződéskötés pontosan hogyan történt? Email, személyesen, üzletkötőn keresztül? Illetve alapvetően hogyan néz ki egy szerződéskötés, milyen azonosításon keresztül történik, mert nekem nem rémlett, hogy kértek volna személyit amikor jöttek bekötni a netet, ergo, én is bárki nevében szerződhettem volna velük.
 
Elmondták, hogy nem kérnek személyit, aláíratják a papírt, azt szevasz. Kicsit értetlennek/tudálékosnak tűnhettem az ügyfélszolgálatos számára, de azt akartam, hogy minden olyan info, ami egy esetleges per kapcsán a segítségemre lehet/mentőövként szolgálhat az ő szájából egyértelműen hangozzék el.
 
Majd ezután újra beszéltem a behajtó céggel, hogy legyenek kedvesek ne küldözgessenek levelet a tartozásról, mert úgysem fizetem ki, és amúgy sem újrahasznosítható vc papírra nyomták, én meg nagy környezetvédő vagyok, tehát feleslegesen ne pusztítsák a fákat. Erre elkezdtek a perrel fenyegetőzni, hogy én nem tudom bebizonyítani, hogy a nem én írtam alá a szerződést. Ácsi: Ha Önök perelnek engem, Önöknek kell bizonyítani, hogy jogos a követelés, már pedig ezt nem tudják. Mert bár van egy aláírt szerződés, amit vki aláírt a nevemben, és még mielőtt azzal jönnének, hogy azonosítottak, most mondattam magnóra, hogy NEM. NINCSen azonosítás. Szóval sorry, de ne basztassanak. Úgyhogy ebben maradtunk, nem is küldtek több levelet.
 
Hazafelé azon töprengtem, hogy csak megnézem magamnak, ki használta fel az adataimat. Közben megtudakoltam az ügyvédemtől, hogy milyen következményei lehetnek ennek, hol tudok utána olvasni ezeknek az eljárásoknak. Illetve hogyan tudok feljelentést tenni ismeretlen tettes ellen.
 
Nos, hazafelé megkerestem a címet. Egy kocsmát találtam. Bementem, egy-két alkesz + a csapos tartózkodott ott. Csaposhoz odamegyek, jelezve, hogy a tulajjal szeretnék beszélni. Nem éppen kedvesen kérdezte, hogy miért?? Azért, mert van egy tv előfizetés ezen a szentnek nem annyira szent helyen, ami az én nevemre szól, és mielőtt elmegyek feljelentést tenni, szeretnék vele beszélni. Ettől egy kicsit visszavett, és szólt egy Hölgynek, aki kijött, először nem egészen értette, hogy miről van szó, majd nagyon segítőkészen felajánlotta, hogy elintéz mindent, ne foglalkozzak semmivel, megoldja az egészet. Mivel akkor már eléggé előrehaladott stádiumban járt a lakásvásárlási-költözési projectem, ezért szimpatikus volt ez a felajánlás. Röviden ennyi a történet, úgyhogy várom a bírósági idézést…..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ugyfelszolgak.blog.hu/api/trackback/id/tr881041758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása